måndag 3 juni 2019

Blogg på språng :D


Flytten är i full gång och jag sitter på ett café och dricker te innan jag ska börja jobba. För samma dag som flyttbilen går, börjar jag mitt sommarjobb (!) och den nya ägaren får tillträde till huset (!!) som numer inte är vårt. Varför göra en sak i taget liksom... 😂 På det här caféet har de en maskin som låter precis som den apparatur som vår äldsta son hade kopplat till sig vid sin tid på barnintensiven. Det har gått 7 år sedan han kom och gick och jag reagerar med samma pulshöjning när maskinerna låter idag som för 7 år sedan. Bara det att nu är det inte ett barns liv som står på spel utan en ugn som gräddar klart sina frallor. 😮 #alltpåengång #saknad #änglamamma #änglabarn #flytt #sommarjobb #livet #starkamamman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar