lördag 1 november 2014

Blogg på språng :D



Ibland är det märkligt hur saker och ting blir. Idag på väg till minneslunden såg vi en sådan intensivvårdsambulans som vår son fick åka i. Modell jättestor. Innan han behövde åka i en sådan hade jag aldrig sett den. Idag var det den tredje gången på två år jag såg en. Och i och med att den är rätt iögonfallande har jag nog inte missat den innan. Jag har berättat om den för de som undrat men den är svår att förklara så jag bjussar på ett kort på den. Den är rätt cool trots allt. Hur som helst. Väl i minneslunden lämnade vi lite Lego och tände ljus. Kändes fint. Vackert var det med alla ljus. De är våra ljus, våra änglar. Han är så galet saknad vår lille skrutt. ❤ #starkamamman #saknad #änglabarn #allhelgona #stoooorambulans#änglaljus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar