fredag 31 oktober 2014

Blogg på språng :D



Vaknar med migrän och stapplar upp. Möter min solstråle som har varit uppe med pappan en timme och nu börjar bli redo för att sova igen. Så går det när man går upp kl 5. 😉 Sonen och mannen går ut på den sedvanliga nuskavisovapromenad och jag går in i köket. På vägen dit snubblar jag över en leksak som därefter spelar sin lilla melodi som den har. Blir varm och lycklig i hjärtat över att jag, just jag, får snubbla över en leksak som min son lekte med för ett par minuter sedan. Min son! Jag har två söner varav jag får se den ena leka och upptäcka livet. Hela livet är en lekplats enligt honom. Det är en bra inställning tycker jag. Den andra sonen är oss ständigt saknad. Honom får vi tända ljus för och minnas. Det är allt vi kan göra. Hoppas på att han någonstans känner vår kärlek. ❤❤❤ Faaast lite ont gjorde det att snubbla. Men det är sekundärt. 😉 #starkamamman #livet #älskadebarn #tacksamhet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar