måndag 23 juni 2014

Ny bloggportal!

Detta är mitt första inlägg på denna bloggportal. Jag har tidigare bloggat på Familjeliv (under namnet Änglamamman) men kände att det nu var dags att byta. Änglamamman var en blogg om mitt sätt att överleva sorgen efter att vår förstfödda son gått bort. Det visade sig bli en blogg som inte bara hj'lpte mig utan även andra. Många med liknande erfarenheter hörde av sig och kände igen sig i det jag skrev och det kändes fint att få dela med sig när det nu kunde stärka inte bara mig utan även någon annan.

Nu när hans lillebror kommit till oss känns det naturligt att gå vidare och skriva om allt som är här och nu, med både storebror och lillebror, och detta med byte av bloggportal är den del av detta. Under mammaledigheten med lillebror har jag fått tillbaka en del av mig själv som jag saknat ett tag - nämligen drivet framåt. Nu vill jag dela med mig av detta.

Välkommen till min blogg!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar