tisdag 14 oktober 2014

Blogg på språng :D



Så. Här sitter jag nu. Vägen hit har varit lång och kantad av utbildning, kurser, tvivel, funderingar, ångest och personliga highs and lows. Men nu är jag här. På arbetsplatsen jag sett framför mig under utbildningen. Där jag får arbeta heltid med det jag brinner för. Miljön. Nu är jag på den plats där jag utmanas och måste gå utanför min bekvämlighetszon (läskigt som f-n) och där jag ibland vill skutta av glädje i korridoren för att det verkligen känns som jag gör skillnad. På riktigt. Nu är jag fortfarande väldigt ny på jobbet men det är såhär jag känner. Och det känns skönt att ha nått dit jag tänkte mig. Sen kommer jag att skapa nya mål med tiden. Men här är jag nu. Just nu. Och det är där jag vill vara. #miljöarbete#livet #starkamamman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar