fredag 22 augusti 2014

Bloggevent

Idag är det dags för ännu ett bloggevent med Loppi. Dessa bloggevent är mer än bara bloggevent för mig, jag förknippar dem med våra söner. Hade jag inte bloggat hade jag aldrig kommit i kontakt med dem och hade vår första son inte gått bort hade jag sannolikt inte börjat blogga. Så det är inte bara "fun and games" utan även en hel del känslor. De sköljer över mig som en våg. Jag låter dem komma. Kärlek och förtvivlan.

Hur som helst, idag ska jag gå med två andra änglamammor som också fått små underverk efter sina änglar. En av dem har med sin lilla goding och det ska bli skoj att få träffa dem igen. Efteråt blir det drinkar!

Eftersom det är ett bloggevent där det fotas en hel del borde man kanske fundera lite på vad man ska ha på sig. Normalt sett handlar min klädsel mest om att vara praktisk. Det vill säga, inte vit, ofarlig, (läs inga lösa paljetter, snören eller dylikt) och i sista hand kommer snyggt och fräsigt. Men, idag kommer fina pappan ta solstrålen så jag kan klä mig hur som helst...typ...hur ska detta gå? ;)

Älskade storebror. Jag saknar dig. Denna dag är vår.

Lillebror i sina nya fräsiga läragåskor. Stolt som en tok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar